Bilety na Lechię do środy!

20.08.2009 (15:34) | Pawlak | skomentuj (16)
W kasach stadionu przy ul. Oporowskiej można nabyć wejściówki na mecz Lechia Gdańsk - Śląsk Wrocław, który odbędzie się 29 sierpnia o godz: 17. Wszyscy, którzy chcieliby się wybrać na to spotkanie a nie zaopatrzyli się jeszcze w bilety powinni zrobić to jak najszybciej! Taka możliwość będzie tylko do środy do godz: 19! PO tym terminie imienna lista zostanie wysłana do Gdańska. Niewykorzystane bilety trafią do sprzedaży w Gdańsku. Koszt wejściówki wynosi 30zł. Pula biletów wynosi 1500.

KOMENTARZE
mic75hal(2009-08-23 20:12:31)
Wszystko wypaliło i " LWY PÓŁNOCY " załatwiły bilety po 1,07 PLN! na miejscu postanowiono doliczyć opłatę manipulacyjną i stąd cena biletu w kasie wynosi 30 PLN.
~niewazne(2009-08-23 15:28:05)
Tak sie przyzwyczailiscie ze na zgody wchodzicie za darmo? teraz cos nie wypalilo nie udalo sie nam zalatwic darmowych wejsciowek i zal wydac 30zl na wielkie swieto bo za takie uwazam mecze zgodowe ze Śląskiem. Nie rozumiem waszego rozumowania ;-)

Pozdro dla prawdziwych
carie(2009-08-21 15:12:06)
Pociąg kosztuje 65 zł tam i z powrotem to chyba nie sa duze pieniadze , przypuszczam ze wiecej napiwo w wekend wydajecie
Wilku(2009-08-21 14:07:56)
13:20 - do tej pory sprzedano 108 biletów
scorpios17(2009-08-20 21:28:17)
30zł?? Hmm kwota trochę wysoka, ale mimo wszystko jadę :D Wiadomo czy musimy jechać sami, czy może będzie wynajęty specjalny transport??
scorpios17(2009-08-20 21:11:18)
30zł?? Hmm kwota trochę wysoka, ale mimo wszystko jadę :D Wiadomo czy musimy jechać sami, czy może będzie wynajęty specjalny transport??
łukaszwks(2009-08-20 20:26:23)
Zawsze były za 5zł albo za darmo nie wiem jak ostatnio bo nie byłem a teraz 30zł GŁUPOTA .
~GajwerWKS(2009-08-20 19:24:16)
Może ktoś napisać do której i w jakie dni sa kasy otwarte??
football_fan(2009-08-20 19:10:15)
mi sie wydaje ze calosc moze pojsc sa wakacje wiec duzo mlodziezy pojedzie...
~Grzechu(2009-08-20 18:02:12)
I bardzo dobrze. Nie będzie patologii przynajmniej jak w marcu.
hyuga_kojiro(2009-08-20 17:55:24)
Oj coś mi się nie wydaje, żeby cała pula sie rozeszła :) Zbyt droga wyprawa się szykuje...
~SWL(2009-08-20 17:53:08)
spokojnie, myśle że nie tylko w sobote ale jeszcze w środe będą, jesczze klub Wode Śląska dorzuci :P 30 zł lekka przesada biorąc pod uwage fakt że trzeba tam dojechać.. na czym nie koncza sie wydatki ;] wg. mnie troche za duzo.
~SWL(2009-08-20 17:51:09)
spokojnie, myśle że nie tylko w sobote ale jeszcze w środe będą, jesczze klub Wode Śląska dorzuci :P 30 zł lekka przesada biorąc pod uwage fakt że trzeba tam dojechać.. na czym nie koncza sie wydatki ;] wg. mnie troche za duzo.
football_fan(2009-08-20 16:53:03)
myslicie ze w sobote jeszcze beda do kupienia ??
~bilecik(2009-08-20 16:22:22)
a ile będzie kosztował przejazd ?? może ktoś wie o jakimś pociągu podstawianym??
CzajaWKS(2009-08-20 15:51:08)
"Nie wykorzystane bilety"? :D:D:D
DODAJ KOMENTARZ
Czy wiesz, że wszystkie nowo dodane komentarze muszą zostać zaakceptowane przez redakcję.

Nie chcesz czekać? Zarejestruj się na forum kibiców Śląska Wrocław a następnie podczas dodawania komentarza podaj swój login i hasło.

Koniecznie przepisz tekst z obrazka!
Nick*:
Hasło:
Adres e-mail:
Treść komentarza*:
* - pola wymagane